پارس جی پی اس وبلاگ

ردیاب خودرو هلیوس، سیستم مدیریت ناوگان هلیوس چرا انتخاب اول است؟

ردیاب هلیوس، انتخاب اول

 

یکی از مشکلات اصلی دستگاه های ردیاب ارزان قیمت و متفرقه:

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران ردیاب خودرو استفاده از محصولات متفرقه که معمولا ساخت کشور لیتوانی و یا چین میباشد بوده است، زیرا که این نوع جی پی اس ها فاقد کیفیت مناسب بوده است و به جهت اینکه تولید کننده بدون توجه به کیفیت فقط تمرکز بر ارزانی قیمت تمام شده ردیاب داشته است و در نهایت محصول تولید شده محصولی بی کیفیت و غیر کاربردی می باشد.

اغلب این دستگاه ها ، هیچ نماینده فروش معتبری برای خدمات پس از فروش در ایران ندارند و زمانی که برای کاربر مشکلی پیش بیاید هیچ کس پاسخگو نیست .

به عنوان مثال تیم بررسی و تحقیق بازار پارس جی پی اس یک دستگاه ردیاب خودرو ساخت لیتوانی خریداری کرد و شرایط گارانتی آن بیشتر به جوک نزدیک بود تا خدمات پس از فروش ، برخی از شرایط گارانتی آن : رعدو برق ، سیل ، استفاده نا صحیح ، رطوبت ، نوسان برق بود که فروشنده یک لیستی از این موارد تهیه کرده که به هر طریقی از زیر بار خدمات پس از فروش شانه خالی کند.

این دستگاهها اصولا بدون نرم افزار توسط وارد کنندگان خریداری میشوند و در ایران نرم افزارهایی برای این دستگاهها نوشته میشود و در اکثر مواقع  مشکلات بوجود آمده را  برنامه نویس بر ضعف دستگاه در نظر می گیرد و سازنده دستگاه مشکل را در برنامه نویسی می بیند و درنهایت خریدار امکان استفاده بهینه از دستگاه را نخواهد داشت.

اغلب این دستگاه ها قابل بروز رسانی نیستند و برای بروزرسانی های مستمر نیاز به حضور فیزیکی می باشد که این در ناوگان های بزرگ بسیار هزینه بر و غیر ممکن خواهد بود.

بررسی دیگری که تیم بررسی و  تحقیق بازار پارس جی پی اس مشاهده کرد، اینکه یک دستگاه مشابه با برندهای متفاوت و قیمت های متفاوت به فروش می رسد به عنوان مثال دستگاهی ساخت چین بوده و قیمت آن حدود 15 دلار می باشد به اسم دستگاه ساخت لیتوانی را با قیمت حدود 50 دلار فروش داشته و متاسفانه سازمان های دولتی نیز اقدام به خرید چنین محصولاتی نیز دارند. مورد دیگری که مشاهده شد به طور تقریبی حدود 80% شرکت هایی که فعال در این حوزه هستند از محصول یک برند خاص لیتوانیایی استفاده می کنند به همین دلیل به صورت خودکار تبلیغی برای این محصول که به جز بازار ایران در هیچ جای دنیا جایگاهی ندارد شده است و با هر شرکتی که مذاکره شد، آن شرکت خود را وارد کننده اصلی این محصول معرفی می کند.

برخی از ویژگی های مهم ردیاب خودرو هلیوس :

ارائه نرم افزار ردیابی و مدیریت ناوگان با کیفیت:

ردیاب  خودرو و سیستم مدیریت ناوگان هلیوس تنها دستگاهی میباشد که نرم افزار و سخت افزار آن توسط تولید کننده این کالا تهیه شده است و دستگاه با نرم افزار همخوانی کامل را دارد لازم به ذکر میباشد که پارس جی پی اس به عنوان نماینده انحصاری استارکام،  این نرم افزار را کاملا بومی سازی کرده است .

بروزرسانی مستمر فریمور

بروز رسانی Firmware دستگاههای ردیاب بسیار با اهمیت می باشد زیرا که با توجه به بروزرسانی نرم افزار تغییراتی نیاز میباشد که در Firmware دستگاه انجام شود و یا به هر علتی سازنده دستگاه firmware جدید ارائه میدهد که در بروزرسانی ها همیشه امنیت دستگاه نیز ارتقاء داده میشود تا دستگاه ردیاب حداکثر امنیت را در برابر حمله های سایبری داشته باشد ، که معمولا دستگاههای متفرقه چنین چیزی ندارند و اگر هم داشته باشند به علت اینکه بروز رسانی دستگاههای فروخته شده برای فروشنده هزینه بر میباشد عموما از بروز رسانی های سخت افزار صرف نظر میکنند و یا هزینه زیادی را به خریدار تحمیل می کنند.

 ردیاب خودرو هلیوس با توجه به تکنولوژی FOTA امکان بروز رسانی دستگاه را از راه دور دارد و نیازی به باز کردن دستگاه و یا مراجعه ی حضوری نیست. با توجه به اینکه ارائه خدمات با بهترین کیفیت ممکن یکی از مهمترین اهداف پارس جی پی اس می باشد و همچنین از اینکه می دانیم حفظ ایجاد امنیت برای داده های کاربران چقدر مهم می باشد ، کلیه دستگاه های ردیاب هلیوس را به صورت دوره ای بدون هزینه برای خریدار بروز رسانی میکنیم تا کاربر با آسودگی خاطر و بهترین کیفیت از خدمات مدیریت ناوگان و یا ردیابی خودروی خود بهره مند گردد.

کیفیت قطعات و تراشه های ردیاب هلیوس

ردیاب خودروی هلیوس از بهترین قطعات در کلاس صنعتی از جمله تراشه های یوبلاکس ، فیلیپس ، موتورلا ساخته شده است که اگر قیمت هر یک از این تراشه ها را بررسی کنید به صورت تقریبی بیش از یک محصول چینی و یا ساخت لیتوانی می باشد.

عمر مفید ردیاب های هلیوس در ایران بیش از 6 سال بوده است و هم اکنون کاربرانی داریم که از ردیاب هلیوس خود نزدیک به 10 سال هست بدون هیچ مشکلی در حال استفاده هستند و دستگاه های آنها همچنان پشتیبانی و بروز رسانی می گردد.

ردیاب خودرو و سیستم مدیریت ناوگان هلیوس  طراحی و تولید با آخرین فن آوری های روز دنیا مورد تایید بزرگترین خودرو سازان جهان از جمله مرسدس بنز و پورشه میباشد.

کاربران دستگاه ردیاب خودرو و مدیرت ناوگان هلیوس هرگز نگرانی بابت خدمات پس از فروش و پشتیبانی ندارند زیرا که پشتیبانی پارس جی پی اس به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر از محصولات پیشرفته ردیابی و مدیریت ناوگان هلیوس با واحد فروش پارس جی پی اس در ارتباط باشید.


استفاده از مطالب و محتوی مندرج در وب سایت پارس جی پی اس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

گفتگوی مدیرعامل پارس جی پی اس با روابط عمومی سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان یابی
نوروز 1399
با روش‌های زیر می‌توانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.