پارس جی پی اس وبلاگ

اطلاعیه مهم درباره سوء استفاده برخی افراد از نام تجاری پارس جی پی اس

اخیراً مشاهده گردیده است، برخی افراد, گروه‌ها و مجموعه‌های کوچک  سودجو، با انتشار آگهی‌های واهی  و روشهای غلط و سوء استفاده از نام تجاری پارس جی پی اس  سعی در جمع آوری و هدایت کاربران این شرکت به سمت سایت های بی کیفیت خود نموده و متاسفانه برخی افراد نیز بخاطر بی توجهی و شاید عدم اطلاعات کافی در دام این تله ها گرفتار شده و در بهترین حالت چیزی عایدشان نمی شود. در بعضی مواقع نیز مشاهده شده که از این بی توجهی ها ضرر بسیاری دیده اند.

از آنجاییکه شرکت مهندسی جی پی اس پارس (پارس جی پی اس) بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه های سیستم های تعیین موقعیت و نظارت از راه دور را با بهترین کیفیت ممکن ارائه داده است و در طی این مدت گواهینامه ها و مجوزهای گوناگونی از مراجع ذی ربط درجهت ارائه خدمات بهتر و گسترده و اطمینان سازی در میان شرکت ها و سازمانها از کسب کرده است, لذا افراد سودجو بسیار تلاش کرده‌اند تا از این شهرت سوءاستفاده کرده و کاربرانی که به این نام تجاری  اعتماد کرده‌اند را به طرف خدمات اجرایی غیرقابل اطمینان  و بی کیفیت خود هدایت کنند.
با توجه به زمان بر و هزینه بر بودن برندینگ و تبدیل شدن یک نام تجاری به برندی قابل اعتماد در میان مردم، این افراد سودجو برای سریع به نتیجه رسیدن اهدافشان سعی بر سوء استفاده از نام و شهرت یک برند دارند.

شیوه‌هایی که برخی از سودجویان برای پیشبرد اهداف نادرست خود بکار گرفته اند:

ایجاد و مدیریت سایتها با نام های مشابه پارس جی پی اس نظر (جی پی اس پارس  – جی پی اس پارسی و ….)

-استفاده از نام تجاری پارس جی پی اس در جلسات دمو و فروش به منظور کسب اعتماد مخاطبان

-استفاده از لوگو هایی با رنگ و طرح های مشابه پارس جی پی اس در سایت و تبلیغاتشان ( که این امر برای مخاطب تداعی کننده نام پارس جی پی اس خواهد بود)

-انتشار مطالبی غیر حرفه ای و متضاد با تکنولوژی روز دنیا در سایت هایشان بمنظور به بیراهه کشیدن شرکت ها و سازمان هایی که در شرف خرید و یا تحقیق در زمینه های اینترنت اشیاء و سیستم های تعیین موقعیت میباشند, چرا که بدلیل تک بعدی بودن , پیشرفت تکنولوژی را از نگاه خود محدود میبینند و به همین منظور اغلب به دروغ خود را نیز تولید کننده معرفی مینمایند.

-استفاده از اسامی نام هایی که برای مخاطب آشنا باشد که با اطمینان میگوییم اکثر این نام ها حتی در سازمان ثبت شرکت ها نیز به ثبت نرسیده اند. به عنوان مثال شرکت هایی که خود را به اسامی با پسوند های Tracking /  GPS   / NET / Soft  معرفی مینمایند و به قبل و بعد از این پسوندها کلمات آشنا نظیر ایران / پارس / ناوگان و…. اضافه مینمایند.

بدینوسیله به اطلاع مخاطبان گرامی می‌رسانیم که شرکت مهندسی جی پی اس پارس (پارس جی پی اس) به شماره ثبت شده 340242 در سازمان ثبت شرکت های تهران به آدرس پایگاههای اینترنتی ذیل:

PARSGPS.IR

PARSGPS.COM

GPSPARS.COM

PARSGPS.NET

PARSGPS.ME

معتبر بوده و شماره تماس معتبر شرکت 22669960 تا 5 میباشد و سایتهایی که با نام‌های مشابه پارس جی پی اس (جی پی اس پارس) فعالیت می‌کنند با این شرکت هیچگونه ارتباطی نداشته و معتبر نمی‌باشند.

 

شایان ذکر میباشد در صورتی که شرکت هایی خود را به عنوان نماینده پارس جی پی اس در شهرستانها معرفی کردند حتما جهت استعلام مراتب را با ما در میان بگزارید.

 

بدیهی است، پارس جی پی اس ضمن اعلام هشدار به افراد سودجو، هرگونه سوء استفاده از نام شرکت مهندسی جی پی اس پارس و نشان تجاری پارس جی پی اس را از مبادی قانونی ذی‌صلاح پیگیری خواهد نمود.

 

نخستین گردهمایی شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های حوزه فضایی در تاریخ شانزده تا هجده تیر1398
20 علت برای استفاده از سیستم مدیریت ناوگان پارس جی پی اس
با روش‌های زیر می‌توانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند پارس جی پی اس از 27 اسفند لغایت 13 فروردین 1403 تعطیل می باشد، طبق روال واحد پشتیبانی فنی 24 ساعته پاسخگو خواهد بود.
+